Klachten

Wanneer u een klacht heeft over een product, of niet tevreden bent met onze service, dan vernemen wij dit graag.
Wij zullen dan ons uiterste best doen om samen een passende oplossing te vinden. U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken per e-mail, per post en telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 
Förster Linnen en Lingerie
Molenstraat 124
6511 HL Nijmegen
024 - 323 76 80
info@forstershop.nl

Ook kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Vergeet u niet om uw ordernummer te vermelden zodat we uw klacht kunnen behandelen.
Natuurlijk kunt u ook terecht in onze winkel.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Förster bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).